Manjana

Jag kom över ett kanonerbjudande från manjana.se som jag vill passa på att dela med mig av till er (se länk längst ner i inlägget). Jag har inte hört talas om den sidan tidigare men det visade sig att det finns både det ena och det andra där. Jag har helt snöat in på sockar verkar det som. Men kom igen – vem blir inte glad av att ha på sig ett par sådana här:
 
 
En trist dag, ta på sig ett par glada sockar så blir dagen genast lite bättre!
Alternativet är kanske att istället ha ett par roliga trosor istället och jag kan tänka mig dessa:
 
Plus i kanten att frakten bara är 19kr (ok, fast jag gillar ju bäst när det är fri frakt – ingen blir väl förvånad av det?!).
 
 
Alla bloggare, se hit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0