Bobby Harper

Jag har gjort en ny bekantskap i affärsväg - Bobby Harper, en sockbutik på internet med fri frakt! Sådant gillar jag, finns det något tråkigare än att betala fraktavgifter?! De har också 30 dagars öppet köp, plus för det också. De har sockar från Frank Dandy, John Henric, Nowali, Salming och Topeco. Sockarna har överkomliga priser och jag har hittat några coola sockar att ge bort i julklapp. Vad sägs om de här:

 

 

 

Jag hittade också några sockar som jag skulle vilja ha. Ett par lila och rosarandiga  knästrumpor, vem skulle inte li glad av ett par sådana nu i höstmörkret. Eller kanske de prickiga…

 

Alla bloggare där ute - se här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0