Smartphoto

Som jag berättat om tidigare har Smartphoto (tidigare Extrafilm) en bloggpanel som jag har blivit utvald till. Den här gången fick jag testa att göra glasunderlägg.

Det svåraste var faktiskt att välja ut vilka bilder jag ville ha. I slutändan blev det iaf bilder på löv av olika slag. Jag laddade upp bilderna direkt till deras sida och kunde välja vilken del av bilden som skulle hamna på underlägget och sen var det bara att beställa. Superenkelt faktist!

Det tog inte många dagar innan de kom (gjorde beställningen den 2 och hämtade ut dem på posten den 12). Fint förpackade i en hållare av papper, superbra så kan den stå framme på soffbordet.
Färgåtergivningen är det inget att klaga på utan bilderna blev superfina. Däremot är det små mörka fläckar på vissa underlägg som inte finns på originalbilden så de måste ha tillkommit i tillverkningen. Ska dock sägas att de är pyttesmå och stör inte intrycket av bilden.
Underläggen är hårda och stadiga med en korkundersida och högblank ovansida.  

Visst blev de fina!


Passar inte sådana har Smartphoto allt möjligt - canvastavlor, fotoböcker, förstoringar... en komplett fotobutik helt enkelt. www.smartphoto.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0