Fotoklok.se


Jag har gjort flera fotoböcker och jag är helt såld. Perfekt som present efter bröllop, resor eller andra bemärkelsedagar. En sak som jag har märkt är dock att det skiljer sig otroligt mycket åt mellan olika företag. Vissa har dåligt tryck och svårarbetade designprogram. Fotoklok.se verkar dock ha både bra kvalitet på sina produkter och ett funktionsrikt designprogram.
En sak som jag gillar är att man kan välja olika teman och få bakgrundsbilder som passar så att man inte alltid måste ha helvita sidor (kan vara roligt med variation). Leveranstiden på ca 4 dagar kan man inte heller klaga på!

Just nu har Fotoklok.se ett supererbjudande till alla bloggare där ute, blogga om dem och få en egen fotobok! Det kan inte bli bättre. Jag måste bara bestämma mig vilka bilder jag ska ha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0